dinsdag

CV Yvonne van der Veldt

                                           
COMPETENTIES:


Projectmanagement (zowel voor één of meer projecten tegelijkertijd)

-          Zelfstandig opstarten, uitvoeren en begeleiden van afgebakende deelprojecten

-          Bewaken budget projectfinancieen, tijdig signaleren en terugkoppelen knelpunten

-          Uitzetten en bewaken projectvoortgang

-          Opstellen, bewaken en aanpassen (concept-)projectrapportages en capaciteitsramingen

-          Opstellen, bewaken en aanpassen (concept-)ROTIK/GOTIK

-          Opstellen en bewaken (deel)projectwerkplannen

-          Voorbereiden, coordineren, ondersteunen ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming

-          Deelname aan werk- en stuurgroepen

-          Volledig en tijdig signaleren van aandachts- en knelpunten in de voortgang van het project, adviseren over oplossingen en zelf actie ondernemen

-          Sparringpartner voor de project/programmamanager

-          Actuele kennis van ondersteunende middelen/systemen direct in praktijk toepasbaar

-          Beheren en verspreiden van relevante informatie en documenten/tekeningen

-          Opbouwen eigen informeel netwerk intern en extern (ingenieursbureau’s, (onder)aannemers, bouwers, burgers/bewoners

-          Contactpersoon voor afdeling communicatie

-          Maken verbetervoorstellen t.a.v. werkprocessen of ondersteunende middelen

-          Ondersteuning aanbestedings- en inkoopprocessen

Projectsecretariaat (sectorsecretiaat)

-          Opzetten en aansturen administratieve projectorganisaties

-          Borgen uniformiteit in werkprocessen en procedures

-          Beleggen en voorbereiding vergaderingen, bijeenkomsten

-          Verzorgen agenda’s, stukken, verslaglegging

-          Actief beheer en bewaken voortgang actielijsten, uitzetten acties bij interne en externe partijen

-          Beheer en bewaking financiele projectadministratie

-          Verantwoordelijk voor adequate informatievoorziening en voortgangs- en verantwoordingsrapportages aan management

-          Beheer en bijhouden (digitale) projectarchief volgens aanwezige archiveersysteem

Leidinggeven

-          Aansturen werkgroeptrekkers

-          Eerste aanspreekpunt voor (junior) projectmedewerkers

-          Overdragen inhoudelijke kennis naar (junior) projectmedewerkers

-          Overdracht ontwikkelingen op vakgebied binnen eigen team

-          Coachen, motiveren en enthousiasmeren teamleden/projectmedewerkers


Overige activiteiten:

-          Initieren en organiseren van workshops voor de ambtelijke organisatie

-          Organiseren van informatiemiddagen voor organisatie/burgers

-          Opzetten/inzetten social media

-          Ervaring met werven en selecteren projectassistenten

-          Begeleiden kandidaten tijdens loopbaanadviestrajecten



OPLEIDING EN ERVARING

v  HBO Bedrijfskunde

v  Afgeronde HBO+ opleiding Loopbaanadviseur

v  5 jaar ervaring op gebied van projectmanagement

v  3 jaar ervaring met en kennis van gemeentelijke organisatie

v  Kennis van projectmanagementmethodes (GOTIK, PRINCE2, MS Project, APIPRO)

v  Ervaring met ondersteunende systemen Deco, Docman

v  Zeer ervaren met Microsoft Office applicaties



v  Pro-actief, hands-on mentaliteit, klant- en resultaatgericht

v  Stressbestendig

v  Politiek sensitief

v  Zeer gestructureerd, nauwkeuring en analytisch

v  Communicatief en verbindend

v  Flexibel, geen 9-5 mentaliteit

v  Altijd aan de slag zonder inwerkperiode



OPDRACHT- en WERKGEVERS:
Gemeente Amsterdam, Gemeente Beverwijk, Woningcoorporatie Portaal, ABN AMRO Finance, ABN AMRO ICT Services, Confectiecentrum Amsterdam, RIAGG Amsterdam, De Bogt Westerbeer,
Gas- en olieraffinaderij CINDU Chemicals BV, Allround Project- en Officemanagement, PTM ICT Automatisering, Trainingsbedrijf Open Circles Academy


REFERENTIE
betreffende functie ‘Projectregisseur Nieuwbouw Stadhuis Beverwijk’
(februari 2011-april 2012)

ir. Inge van der Meer MRE

De Hagen 36
2201 TN Noordwijk
M 0611 388 788